Call Centre Agent - Part time

(κωδ. Θέσης CCA)

Βασικά Καθήκοντα:
Θα ενταχθείς στην ομάδα μας και θα είσαι υπεύθυνος για:

• Διαχείριση εξερχομένων κλήσεων προς υποψήφιους πελάτες για την τηλεφωνική προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών και την ενημέρωσή τους για ειδικές προσφορές
• Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών / εισερχόμενες κλήσεις
 
   
Απαραίτητα προσόντα:
 
• Φοιτητής ή Απόφοιτος ΑΕΙ/ΤΕΙ/IEK
• Προηγούμενη εργασιακή εμπειρία στο χώρο της προώθησης προϊόντων θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν
• Πολύ καλή χρήση της Αγγλικής γλώσσας
• Πολύ καλή γνώση Η/Υ. Η κατοχή πιστοποιητικού ECDL Core ή Expert θα εκτιμηθεί  ιδιαιτέρως
• Ευελιξία στο ωράριο εργασίας, ικανότητα εργασίας σε βάρδιες
• Προσήλωση στην επίτευξη στόχων και στην ικανοποίηση του πελάτη
• Ευχάριστη προσωπικότητα, άνεση στην επικοινωνία, ομαδικότητα

Προσφέρονται:

• Σταθερές μηνιαίες αποδοχές και bonus επίτευξης στόχων
• Συνεχής εκπαίδευση
• Σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
• Ευκαιρίες εξέλιξης σε ένα ταχέως εξελισσόμενο επαγγελματικό χώρο
 
Εάν η περιγραφή των αρμοδιοτήτων σου ταιριάζει και έχεις το προφίλ του ιδανικού υποψηφίου, θέλουμε να σας συναντήσουμε.
 
Στείλε μας το βιογραφικό σας σημείωμα, αναγράφοντας τον κωδικό θέσης (κωδ.CCA), στην ηλεκτρονική διεύθυνση hr@peoplecert.org ή στο φαξ 210 372 9101, το οποίο εμείς θα διαχειριστούμε με απόλυτη εμπιστευτικότητα